Politica de retur

Conform legii, “Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului”.

Aveți dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și puteți solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se refera strict la costul produselor, excluzând taxele de expediție.

Beneficiarul are dreptul de a-si exprima in orice mod decizia de a returna produsele (telefonic, e-mail)

Acceptam schimbarea produsului cumparat cu un produs diferit sau cu acelasi produs de alta marime cu respectarea  conditiilor de integritate a produselor returnate. Taxa de transport pentru schimbul de colete este 20 lei.
In cazul clientilor care au facut o comanda si au refuzat primirea, la comanda urmatoare plata se va face numai in avans prin transfer bancar. Ne rezervam dreptul de a refuza plata ramburs.

Tariful este fix indiferent de valoarea/greutatea coletului. Nu se fac livrari sâmbăta, duminica și in zilele de sarbatori legale, insa comenzi online se pot plasa NON-STOP.

Ne dorim să fiți pe deplin multumiți de produsele cumpărate din magazinul nostru online. Dacă, din anumite motive, nu sunteți pe deplin satisfăcut de articolele achiziționate le puteți returna, iar noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfăcute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte
  • Produse achiziționate de la alte magazine
  • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura fiscala)

PASII DE URMAT IN CAZUL  RETURNARII PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.

  • Scrieți-ne la adresa  contact@masalla.ro un e-mail în care ne informați de retur și motivul acestuia și anexați o copie a facturii sau informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
  • De asemenea, vă rugăm să menționati dacă doriți înlocuirea produsului sau restituirea sumei de bani.
  • Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma alterată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanția returnării.
  • Expediați coletul la adresa:  Str. Marginii, nr.2, bl. C2, ap.7, Timișoara, Timiș prin serviciul de curierat rapid. Taxele aferente curierului vor fi suportate de expeditor.

După recepționarea coletului veți fi contactat de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere de la client. În anumite situații ne rezervăm rambursarea până când primim coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea se va face într-un cont IBAN în RON indicat de client.

În cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc). În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare vă vom anunța cu privire la termenul estimat de finalizare al livrării.

Dacă produsul sau serviciul nu mai este disponibil, vă vom informa despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate să fie rambursate în termen de 14 zile calendaristice.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau numarul de telefon afișat în pagina de contact.